Search Menu

Jaarverslag VCRA 2014

Wat hebben we veel gedaan in 2014. Als je zo'n jaar 'terug' leest, dan hebben we een heleboel mooie dingen neergezet. Van de feesten THNX! en de Helden van Alkmaar tot de introductie van Vijftigpluspunt en ZorgvoorElkaar, alles staat in ons Jaarverslag 2014.

Trots
En daarom zijn we ook reuze trots. Op het nieuwe bestuur, op onze samenwerkingspartners, op ondernemers die ons een warm hart toedragen en op alle mensen die zich op de een of andere manier inzetten als of voor vrijwilligers. En natuurijk op de mensen in ons eigen team: oud en nieuw, jong en oud, betaald en vrijwillig, een paar uur per week werkend en bijna fulltime werkend; iedereen in ons team draagt op zijn of haar manier een steentje bij aan onze organisatie en is dus voor het team even belangrijk.

Trends en ontwikkelingen en jouw mening
Maar we doen dit jaar meer. We geven ook een voorproefje op de trends en ontwikkelingen die wij zien op het gebied van de vrijwillige inzet voor de komende tijd. We zijn erg benieuwd of je die trends en ontwikkelingen ook ziet. Of misschien zie jij hele andere toekomstplaatjes voor je. Laat het ons weten. Vul het contactformulier in of stuur een mailtje naar info@vcra.nl.

Lees hier het Jaarverslag VCRA 2014